Szakmai Partnerek
Az alábbi oldalon a huszadik életévébe lépett S&P szakmai Partnerei találhatók, akik több év szakmai együttműködés után, ezen az oldalon találták meg a méltó bemutatkozási lehetőségüket. Ezen az oldalon azok a (többszörösen is) kipróbált és megbízhatónak bizonyult üzleti partnereim számára biztosítok nyilvánosságot, akiket a cégutódlás/generációváltás/EXIT kapcsán fenntartás nélkül tudok és merek ajánlani ügyfeleimnek, üzleti partnereimnek, és barátaimnak, közvetlen vagy közvetett formában is.
Magdó Emil – Kommunikációs szakember
www.grafcom.hu
Grafcom Media Kft.
Email: office@grafcom.hu
Tel.: +36 20 313 3540
A Grafcom Mediát 2008-ban alapítottam azzal a céllal, hogy a nagyvállalati marketing tudást a KKV szektorban is kamatoztatni tudják a cégvezetők.
Eddig több mint 250 féle marketing terméket készítettünk az ismertető anyagoktól és a vállalati magazinoktól kezdve az online katalóguson keresztül a kedvezmény kártya rendszerekig. Nagy tapasztalatunk van a nehéz piaci környezetben való működésről ezért a célkitűzéstől a megvalósításig végig kísérjük a folyamatokat. Az elmúlt 25 évben több mint 5000 órányi interjút készítettem vezetőkkel arról, hogy hogyan gondolkodnak a vállalkozásuk marketingjéről.
Ezzel a tapasztalattal gyorsan megtaláljuk a gyenge pontokat a vállalkozások kommunikációjában, és azokat a legoptimálisabb módon javítani is tudjuk. Ezek mellett a piackutatásban és az üzletépítésben szerzett tapasztalatokkal kiegészítve lesz egyedülálló a szolgáltatásunk.
A piac természete, hogy folyamatosan változik, ezért mi nem piacot követő eszközöket ajánlunk, hanem saját független rendszereket készítünk a vállalkozások elengedhetetlen marketing munkájához.
Főbb együttműködési területek:
- Üzlet- és márkaépítés, vezetői döntéstámogatás, hatékonyság növelés
- Innováció-bevezetés, pozicionálás és brand gondozás
- Marketing termékek kivitelezése, mint például: vállalati magazin, könyv, B2B kommunikációs anyagok
- Marketing folyamatok átvilágítása és kontrollja
Olyan megoldásokat kínálunk, ami a tömegek által használt rendszerektől függetlenül működtethetőek, így kevésbé vannak kiszolgáltatva azok folyamatos változtatásainak.
Ezáltal a cégvezető képes lesz gyors döntéseket hozni a marketinget érintő kérdésekben úgy, hogy közben ne a versenytárai piacát építse.
Emil üzlet és márkafejlesztéssel foglakozik, alapvetően hagyományos, azaz offline eszközök segítségével. Abban (is) segít az ügyfeleinek, hogy cégük és márkájuk nagyszerűségét megfelelő módon, irányba és erősséggel tudják kommunikálni, hogy az ügyfelei kommunikációja, ne a konkurenciát erősítse.