Vajon mi az, amit a mai magyar KKV-k, a leginkább hiányolnak az üzleti tevékenységük során? A finanszírozás, a kiszámítható gazdaságpolitika, vagy az állami szerepvállalás növelése, esetleg csökkentése? Lehet. Az én meglátásom szerint a mai magyar KKV-k leginkább a PIAC-ot, és az ezzel együtt járó LEHETŐSÉGEKET hiányolják. Pedig mind piac, mind lehetőségek vannak, hiszen még a válságban is vannak jól működő, sőt növekedő cégek. Tehát a fő kérdés az, hogy ezeket a LEHETŐSÉGEKET hogyan lehet megtalálni és ha megvannak, akkor hogyan lehet kiaknázni?

Az alábbi rövid összefoglalóban azt járom körül, hogy (1.) Mit értek pontosan Kitörési Pont alatt, (2.) Mi segít abban, hogy egy szervezet megfelelő Kitörési Pontot találjon, (3.) Mi az a módszertan, amivel egy Kitörési Pont sikeresen elérhető.

Letöltés

Ha szeretné elolvasni a „Kitörési pont” című anyagot, PDF formátumban küldjük el Önnek. Kérjük, adja meg nevét és email címét, kattintson a „LETÖLTÖM” GOMBRA, majd figyelje beérkező emailjeit! Köszönjük érdeklődését!

Irodánk címe: Budapest Mészáros utca 24.
Telefon: +36-30-983-3268
Email: salzmann.zoltan@salzmannandpartners.hu

    Név (kötelező)

    Email (kötelező)